joi, 15 mai 2014

Uimire

Azi mi-am permis sa aloc ceva timp pentru a "fura" linkuri din blogrollurile altora. Si am ramas (mai mult decat) placut surprinsa sa constat ca din ce in ce mai multa lume cauta o intoarcere la simplitate. Fie ca e o moda, fie ca e o nevoie interioara dictata de prea-tehnologizarea a tot, eu zic ca e de bine. ne-om mai creste poate durata si calitatea vietii. Orice indoiala as avea legata de aceasta mutare , faptul ca nu sunt singura imi arata ca nu-s nebuna :)) indiferent ce spun altii :).

Later edit: Si pentru ca sunt minunata... am uitat sa dau save la blogroll, asadar o iau de la capat :)))

2 comentarii:

  1. Multumesc Roxana pentru ca m-ai adaugat in blogroll-ul tau!
    Nu, nu esti nebuna sau cel putin nu esti singura nebuna! Mi-a luat si mie ceva timp sa-mi dau seama ca nu pot trai fericita fara lumina soarelui, fara gradina si fara plantute... desi eu am avut-o tot timpul langa mine, dar eram prea "ocupata" si prea "obosita" ca sa ma ocup de ea. In timp am realizat ca oboseala asta din gradina ma relaxeaza! :) Si da, ma bucur si eu sa vad ca suntem tot mai multi cei care ne dorim o astfel de... viata!

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc!