vineri, 6 decembrie 2013

Cu un pas mai aproape

Cu un pas mai aproape si nu cu un picior in groapa cum incearca unii sa imi explice ca sunt. Si da, sunt tentata sa ii cred uneori. Ca-s si eu ca un fel de om...

Ne-am mutat cu chirie, la vreo 5 km de casuta. Sa fim aproape, sa incepem munca, mai intai cu demolatul, apoi construitul si gradinaritul. Stam tot la bloc - n-am gasit casa cu chirie cum as fi vrut - dar dimineata tot se aud cantad niste cocosi zelosi. Si mi-e drag... Inca despachetam, mutam, aranjam. E compromisul pe care l-am facut pentru a ne incadra in bani. Da, cu tot cu plata chiriei iesi mai bine decat daca ai construi in graba. asa ca trebuie sa rezistam macar 6-8 luni asa. Dar e bine.

Prietenii ne calca pragul cu drag deocamdata, distantele sunt mai mici in timp si km decat credeam eu si incerc sa ma adaptez. Lupt inca un pic cu acea depresie de separare; am plecat din apartament vineri seara, obosita, ravasita, nici nu m-am prins ce fac; m-am mutat fara sa fi vazut noul apartament inainte, am luat copiii si pisica si pestele si broasca si am plecat :). Cu ochii inchisi. Cumparaturile inca le mai facem din cand in cand la hypermarketul din fostul cartier :))) Daaa, puterea obisnuintei si asa, un dor, desi n-au trecut decat cateva zile de la mutare.

Sunt inca in transa, usor terifiata de ce fac si incerc sa imi regasesc emotia si visul, sunt acolo, in mine, stiu !

Si uite, acu' tre sa fug cu tot familionul in Mall, are fi-miu cantare (e vedeta, na :)) ), asadar se imbina minunat mirosul de fum de la sobele vecinilor cu tinuta eleganta de promenada :)). Ma duc sa ma fac doamna, dar cu gandul tot la cizmele mele de cauciuc ce ma asteapta pe veranda la casa pentr campania de primavar. Mi-a luat sotul meu seminte de marar si nu ai stiu ce verzituri, deci productia e in curs :)))

2 comentarii:

  1. in primavara musai gradinaritul sa fie paralel cu construitul, trebuie sa incepeti sa mancati mancare si nu plastic.
    te vei mai duce la supermarket, dar dupa un timp o sa observi cu bucurie cosul din ce in ce mai gol. evident ca-s lucruri indispensabile care trebuiesc luate, eu ma refer la mancare.
    35 de ari e lucru mare, sa tineti de ei cu dintii si sa incercati sa-l lucrati.
    daca ai probleme, eu sunt aici ( noi, gradinaresele, suntem aici)

    ps. sunt sigura ca piciul a avut un succes urias :)
    ps1. scoate prostia aia cu dovedeste ca nu esti robot, e super enervanta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai obligatoriu in paralel; eu cu cea mica in mod clar nu ma pot baga la partea de construit, desi mi-ar place sa ma joc si asa; dar in gradina tot ii gasesc de lucru pe langa mine. habar n-am nimic despre gradina, stioam cate ceva in copilarie; noroc cu sotul meu care de 10 ani urmareste Viata satului :))) Normaaal ca o sa va exploatez pe voi si cunostintele voastre ! :) Stiu totusi ca straturile trebuie udate si plivite; e un inceput, nu? :)

    Si o sa vad cum fac cu treaba cu robotul, nu mai stiu cum am pus-o.
    Da, ne-am simtit minunat la cantarea lui Andi. Chiar o sa pun si vreo 2 poze, doar sunt mandra de puii mei :)

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc!