miercuri, 7 iunie 2017

Degringoladă totală

De ieri in gospodăria noastră lucrurile s-au precipitat, s-au ambalat, s-au dat peste cap. Nu doar că ne-am ales cu o piticanie de mâț ușor sălbatic, da' ne-am trezit înainte de termen cu individa din imagine. Mâțele sunt total contrariate. Nu mai zic eu cum sunt! Ce știu eu despre ieduțe? Mai nimic! I-am luat zgardă tip feng-shui, urmează să îi iau și cordelina corespunzătoare, iarbă, boabe, apă. De aici încolo mister... mai ceva decât într-un roman de Agatha Christie!

7 comentarii:

  1. Păi nu aveați deja iadă? Că așa ați dat impresia... sau că Lulu s-a prins cum se mulge capra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai aveam. Arvunita, din vecini. Adica fara griji. Mergeam in vizita, trageam de un corn, de o tata, ofeream un covrig. Acum behaie la mine in curte. Si ce behaie!!!

      Ștergere
  2. Buna ziua, niciodata nu strica un nou experiment, noi ne-am trezit anul trecut cu 4 iepuri. Sa va traiasca si sa va bucurati de toate minunatiile din curte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa am patit si noi anul trecut cu 2 urecheati. Si daca tot i-am capatat a gandeam eu: "Maamaaa, ce-i mai inmultesc pe astia!"Ferma intreaga imi fac!". Ghici ce? Nici macar o data nu s-a lipit nimic. Deci i-am mancat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hopa, incepe sa se contureze o mica ferma ! :) Sa va traiasca, sa fie sanatoasa si sa va bucurati de ea ! Cred ca Lulu este foarte incantata de ieduta. Ce nume i-ati pus?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce ferma! Harababura totala! :)) O cheama Semis Sama Haga. Daaa, fix asa. Lulu stie de ce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haga - pentru ca la Lulu capra facea pe vremuri haga-haga :))

      Ștergere

Mulțumesc!