miercuri, 2 martie 2016

Diverse

Gainile s-au hotarat sa isi mute cartierul general, cocosii ma obliga sa pun la poarta "Atentie, inaripate rele!".
In gradina am infiintat un mini strat de capsuni, am gasit cateva crescute de capul lor si le-am mutat. The Giant se umple destul de repejor cu tot felul de materii biodegradabile pentru compost, au crescut doua straturi inaktate din patru prognozate (cu dureri tapene de sale, maini, picioare si ceva vanatai de la roaba cu care am carat pamant curat si nisip si galetile cu cenusa) ce vor gazdui radacinoase - am observat ca altfel ies morcovii cat scobitorile.

Am ajuns la performanta de patru oua pe zi - din patru gaini, asta daca nu cumva face vreouna gemeni. Si ma pregatesc de potentiala closca, desi sunt total necunoscatoare in domeniu (cum oi rezista eu atata pe oua? :)) ).

Canta tot felul de padari, canta cocosi, canta gaini, ba si pusicile canta si ma ingrozesc la gandul ca am fost toanta si nu am sterilizat mata.

Se simte primavara, socul are frunzulite, zmeura asemenea (si eu n-am tuns-o inca), pe pervaz odihnrsc zeci de paharele cu rasaduri si nu stiu unde le-oi pune si pe restul - ma bate-un gand sa asez semintele drept in gradina. Ne astespta motosapa, fasole, mazare, marar si Dumnezeu mai stie cate altele!

3 comentarii:

  1. Ce tare, gainile au ajuns in cotetul catelului! :) Si catelul n-are nicio treaba. :)
    Sporuri mari si recolte bogate si sanatoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culmea e ca celalalt caine s-a mutat in cotetul gainilor! :)))

      Ștergere
    2. Culmea e ca celalalt caine s-a mutat in cotetul gainilor! :)))

      Ștergere

Mulțumesc!