vineri, 6 decembrie 2013

Intai de toate... multumiri !

Am reusit abia astazi sa verific blogul si comentariile, am fost prinsa cu mutarea, saci, cutii, pisici, copii si tot tacamul. Nu pt sa cred cat de multe persoane au avut un gand bun si o incurajare pentru noi si nici nu pot sa explic in cuvinte cata nevoie aveam acum de asta ! Multumesc ! Pentru ca sunt in criza de timp - vesnic :) o sa raspund aici intrearilor voastre si apoi si la comentarii, cand apuc, cum apuc. Nu e lipsa de respect, ci de vreme...

Ma intrebati cat teren e. 3.500 mp. Adica 35 de ari de munca :))) Copiii sunt mai mult decat incantati. fi-miu, al 9 ani, ma incurajeaza si imi explica zilnic cat de fericit e ca am ales sa ne mutam la tara; nici nu mi-as fi inchipuit sa ii placa ideea atat de mult. Inca nu vrea sa renunte la vechea scoala, abia de la anul e dispus. Nu-i nimic, merge si asa inca o jumatate de an; azi au ajuns acasa la 12.35, din Titulescu in cornetu, cu o oprire prin Brico !!! Deci nu e chiar asa complicat cum imi imaginam. Si va veni si transferul, dar nu vreau sa ul fortez. Oricum sunt fascinata de cat e el de fascinat :)).

Zona? E in sud, spre Alexanddria, la vreo 23 km de centrul Bucurestiului . Oameni gospodari pe aici, dar parca tot nu seamana cu ce stiu eu de la tara din Bucovina; dar s-ar putea sa fiu partinitoare, de acolo ma trag, acolo am copilarit :) Insa a luat sotul meu un domn politist la "ocazie" :)) si a aflat ca e o zona linsitita, fara scandaluri, fara probleme. Ceea ce e fantastic, asta imi doream.

Uuuf, am uitat ce m-ati mai intrebat. Dar va raspund, promit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc!